Publiczne zastosowanie zautomatyzowanych defibrylatorów zewnętrznych ad

Nadal brakuje danych dotyczących powodzenia programów, w których zautomatyzowane zewnętrzne defibrylatory zostały zainstalowane w miejscach publicznych do użytku przez osoby, które nie mają specjalnego szkolenia lub obowiązku działania. Od czerwca 1999 r. Miasto Chicago umieściło dobrze widoczne, łatwo dostępne zautomatyzowane defibrylatory zewnętrzne do użytku publicznego w miejskich portach lotniczych pod auspicjami Chicago HeartSave Program21. Oceniliśmy sukces programu.
Metody
Projekt badania
W tym dwuletnim, prospektywnym badaniu obserwacyjnym oceniano, jak często osoby postronne używają automatycznych defibrylatorów umieszczonych w miejscach o dużym natężeniu ruchu – lotniskach – i ustalały wynikające z nich wskaźniki przeżywalności. Badaniami objęto trzy chicagowskie lotniska: O Hare (1 735 561 ft 2 przestrzeni terminalowej [161,240 m2] i 80 milionów pasażerów rocznie), Midway (259 408 stóp 2 [24,1 tys. M2] i 20 milionów pasażerów rocznie) oraz Meigs Field (7000 stóp 2 [650 m2] i 77 000 pasażerów rocznie. Odsetek osób przeszkolonych w zakresie resuscytacji krążeniowo-oddechowej, które przechodzą przez te lotniska, nie jest znany. Od 1999 r. Podstawowe szkolenie z resuscytacji krążeniowo-oddechowej i korzystania z zautomatyzowanych defibrylatorów zewnętrznych zostało udzielonych łącznie 450 policjantom na lotniskach, pracownikom ochrony i dyspozytorom bezpieczeństwa publicznego. Podobne szkolenia zostały udostępnione, na zasadzie dobrowolności, innym pracownikom lotniska (tj. Personelowi bez szczególnego obowiązku działania w nagłych przypadkach medycznych) zarówno z sektora publicznego (np. Urzędnicy celni i imigracyjni, jak i członkowie portu lotniczego). pracowników komisarza) i sektora prywatnego (np. sprzedawcy restauracji i pracownicy opieki). Podczas badań przeszkolono około 3000 44 000 pracowników portów lotniczych. Innymi potencjalnymi użytkownikami defibrylatorów są stewardesy, którzy zostali przeszkoleni w zakresie korzystania z defibrylatorów podczas lotu.17,20
Defibrylatory
czerwca 1999 r. Zainstalowano 33 ogólnodostępne zautomatyzowane defibrylatory w terminalach O Hare. Do lutego 2001 r. 9 dodatkowych obiektów zostało umieszczonych w miejscach publicznych, a 17 zostało umieszczonych na obszarach, które nie były dostępne dla ludności (np. Obszary konserwacji i bezpiecznego bagażu). Początkowo na Midway zainstalowano 7 defibrylatorów (10 w dniu 13 marca 2001 r.) I w Meigs.
Ryc. 1. Ryc. 1. Mapa międzynarodowego lotniska O Hare, pokazująca umiejscowienie zautomatyzowanych defibrylatorów zewnętrznych w miejscach publicznych i lokalizacjach 20 pacjentów z potwierdzonym zatrzymaniem krążenia. Aby przekonwertować odległości do liczników, pomnóż przez 0,3.
Defibrylatory umieszczono w szafkach ze szklaną ścianką w energicznym czasie 60 do 90 sekund (Ryc. 1). Znaki sygnalizacyjne podobne do tych w toaletach i telefonach umieszczono w dobrze widocznych pozycjach, zwykle nad przejściami komunikacyjnymi przylegającymi do defibrylatorów. Znaki ostrzegawcze ostrzegają przed naruszeniem lub niewłaściwym użyciem defibrylatorów. Szafki zostały wyposażone w alarmy dźwiękowe, światła stroboskopowe i alarmy dyspozytorskie (wskazujące miejsce), które zostały aktywowane po otwarciu drzwi szafy. Policja, pracownicy ochrony i personel ratownictwa medycznego zostali następnie wysłani do wskazanej lokalizacji, chyba że osoby sprawdzające połączenie podadzą dokładniejsze informacje.
Trzygodzinne ogłoszenia o usługach publicznych były odtwarzane co pół godziny na monitorach telewizyjnych w poczekalniach, wskazując na dostępność automatycznych defibrylatorów, wyjaśniając ich cel i zachęcając do korzystania z nich.
[podobne: integracja sensoryczna terapia, endometrium w fazie sekrecji, uzupełnianie zębów ]
[hasła pokrewne: endometrium w ciąży wymiary, endometrium w fazie sekrecji, relanium ulotka ]

Publiczne zastosowanie zautomatyzowanych defibrylatorów zewnętrznych ad

Nadal brakuje danych dotyczących powodzenia programów, w których zautomatyzowane zewnętrzne defibrylatory zostały zainstalowane w miejscach publicznych do użytku przez osoby, które nie mają specjalnego szkolenia lub obowiązku działania. Od czerwca 1999 r. Miasto Chicago umieściło dobrze widoczne, łatwo dostępne zautomatyzowane defibrylatory zewnętrzne do użytku publicznego w miejskich portach lotniczych pod auspicjami Chicago HeartSave Program21. Oceniliśmy sukces programu.
Metody
Projekt badania
W tym dwuletnim, prospektywnym badaniu obserwacyjnym oceniano, jak często osoby postronne używają automatycznych defibrylatorów umieszczonych w miejscach o dużym natężeniu ruchu – lotniskach – i ustalały wynikające z nich wskaźniki przeżywalności. (więcej…)